עורך דין לענייני משפחה בחיפה

עורך דין לענייני משפחה בחיפה מומלץ

גירושין, מזונות ילדים, משמורת ילדים ותשלום מזונות הם תרחישים מורכבים לאנשים שמתחילים להתמודד איתם, ולכן חשוב הליווי של עורך דין לענייני משפחה בחיפה. עורך דין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה וילווה אתכם בתהליך כדי לנהל אותו ביעילות ובמקצועיות עד להשגת הפתרון ההולם.

חשיבות הליווי של עורך דין לענייני משפחה בחיפה

המתח שמאפיין תהליכי גירושין מספיק כדי לגרום לאנשים רבים להרגיש מובסים עוד לפני תחילת ההליכים, שלא לדבר על התנהלות שגויה שעלולה לעלות יותר כספים כדי לפתור טעויות. חלק מהבעיות חמורות מספיק כדי לדרוש את עזרתו של עורך דין לענייני משפחה בחיפה.

סכסוכי גירושין ומשמורת אינם פשוטים כפי שאנשים רבים מאמינים בטעות, שכן עלולים להתרחש סיכונים שנוגעים לניהול תיקי משפחה ללא עורך דין. אנשים רבים אינם שוכרים עורך דין משפחה רק כדי לחסוך כסף או בשל ההנחה שהם יכולים לטפל במקרה כזה בעצמם.

הגנה משפטית מקיפה

עורך דין לענייני משפחה בחיפה בקיא בדיני משפחה ובתוצאות של מקרים דומים בעבר. לכן, הוא משתמש בידע ובניסיון שלו כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבורכם. הוא יודע להציג את המקרה בבית המשפט לענייני משפחה כדי שהשופט יראה את הצד שלכם.

עורך דין מומחה לענייני משפחה מנחה אתכם לגבי איומים מציאותיים ולא מציאותיים, ומייעץ לכם לגבי האופן שבו תוכלו להגן על זכויותיכם.

סוגיית תשלום המזונות

הסוגיות הנוגעות להפרת הסכם הגירושין כגון דילוג, עצירה או מניעת תשלום מזונות ילדים נפוצות בקרב בני זוג לשעבר. מזונות ילדים הם כספי המזונות שהורה חייב לשלם לבן הזוג לשעבר לפי הוראת בית המשפט, כדי להמשיך לתמוך כלכלית בילדים.

עורך דין לענייני משפחה בחיפה מסייע לכם לעזור לך לפתור את הבעיה אם ההורה השני לא משלם את כספי המזונות.

אם אתם ההורה המחויב בתשלום המזונות, ואינכם מסוגלים לשלם אותם בעקבות ירידה משמעותית במצבכם הכלכלי, עורך דין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, יסייע לכם להגיש בקשה להפחתת כספי המזונות.

עו"ד לענייני משפחה בחיפה

למרבה הצער, גירושין מתרחשים לעתים קרובות, כשמופיעות בעיות משמעותיות בזוגיות ואחד הצדדים או שניהם מחליטים להתגרש וכל אחד מהם שוכר שירותי עורך דין מומחה לדיני משפחה שייצג אותם. בן ציון ראם, עו"ד לענייני משפחה בחיפה, מסביר ללקוחותיו את חשיבות ההימנעות מהטעות בהמתנה לפתיחה בהליכים עד שבן או בת הזוג שלהם יגישו תביעת גירושין, כדי לנצח בתהליך שנקרא "מרוץ הסמכויות" ולהשיג את היתרון בקביעה אם ההליך יתנהל בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה.

לכן חשוב לשכור שירותי עו"ד לענייני משפחה כמה שיותר מוקדם

באופן כללי, אף פעם לא מוקדם מדי לדבר עם עו"ד לענייני משפחה בחיפה, ועדיף לקבל ייעוץ משפטי במוקדם ולא במאוחר. חשוב לזכור שעצם המפגש עם עורך דין לדון במצבכם אינו מחייב אתכם עדיין לשום דרך פעולה.

הסיבה העיקרית לדבר עם עורך דין עם התפתחות בעיות בנישואין היא הגנה על זכויותיכם אם תחליטו בסופו של דבר להתגרש. לאופן התנהלותכם בתקופה שלפני הגירושין יכולה להיות השפעה על אופן חלוקת הרכוש שלכם בינכם ובין בן הזוג, הסדר משמורת הילדים שלכם, גובה מזונות הילדים, ושיקולים חשובים רבים אחרים.

לדוגמא

לדוגמה, אם אחד מבני הזוג משתמש בסמים או באלכוהול, זה עשוי להיות רלוונטי לאופן שבו בית משפט יקבע בסופו של דבר את הדרך שבה תתחלק המשמורת על הילדים.

מסיבה זו, חשוב לשכור שירותי עו"ד לענייני משפחה בחיפה שיאסוף נתונים, תיעוד וראיות לגבי תדירות השימוש של בן או בת הזוג באלכוהול או בסמים, כדי להציג את הממצאים בפני בית המשפט, אם המחלוקת תגיע לדיונים בפני שופט.

צרו קשר עוד היום כדי לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין מומחה לגירושין

אם אתם מעוניינים לפתוח בהליכי גירושין או צופים שבן או בת זוגכם יגישו בקרוב תביעת גירושין, כדאי שתפנו מיד לייעוץ עם עו"ד לענייני משפחה בחיפה.

לקביעת פגישת ייעוץ עם אחד מעורכי הדין שלנו לגירושין במשרד עורכי דין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, צרו קשר היום, כדי לוודא שיש לכם סיכויים טובים להשיג את מבוקשכם בתהליך הגירושין.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

מומחה בדיני ירושה

עו"ד בן ציון ראם צבר ניסיון וידע רב בדיני הצוואות והירושות ניהול הליך הקשור לענייני ירושה, מצריך שליטה מירבית בהוראות החוק ,ובפסיקה וכן יכולת ניתוח מצבים משפטיים לעומקם. עו"ד בן ציון ראם ייצג לקוחות רבים, בעריכת צוואות בקיום צוואות, בהתנגדויות לצוואות ובניהול עזבונות. ענף משפטי זה מצריך רגישות ונחישות, ידע ומקצעיות, במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר שניתן.

קרא עוד >>
עורך דין משמורת

עורך דין לענייני משמורת במקרים של גירושין, בית המשפט לענייני משפחה קובע גם הסדרי משמורת ילדים, ולכן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין משמורת מקצועי ומיומן שידאג להשגת הסדר נאות בנושא משמורת הילדים. עורך דין בן ציון ראם מומחה בדיני משפחה וילווה אתכם בתהליך עד להשגת הסדר המשמורת הדרוש לכם ושתואם את טובת הילדים. עורך דין משמורת מוודא שהתהליך מתנהל לפי החוק ולטובתכם בהתאם להוראות חוק משמורת משותפת על ילדים, אם לבני הזוג יש ילדים משותפים בעודם נשואים, יש להם אפוטרופסות משותפת על הילדים, עם זכויות הורות שווות. עורך דין משמורת מוודא שזכותכם במשמורת המשותפת על הילדים אינה מקופחת, במיוחד אם הצד השני מנסה להכפיש את שמכם בביצת המשפט ולהציג אתכם כהורה שאינו ראוי לקבלת משמורת משותפת. ההחלטה על קביעת משמורת הילדים מחייבת התחשבות בהעדפות ההורים, בהעדפות הילדים, וביחסי הילדים עם כל אחד מההורים, האחים, אנשים אחרים שעלולים להשפיע באופן מהותי על טובת הילדים, הנוחות של הילדים בביתם, בבית הספר ועם החוגים החברתי ים שלהם, ובריאותם הנפשית והפיזית של האנשים המעורבים. עורך דין משמורת מוודא שכל ההחלטות האלו משתקפות בהחלטת בית המשפט. לבית המשפט יש אפשרות לבחור באחד מכמה סוגי משמורת משמורת זמנית מעניקה את המשמורת על הילד ליחיד במהלך הליך הגירושין או הפירוד. משמורת בלעדית מעניקה להורה אחד את כל זכויות המשמורת להדרה של ההורה השני. ההורה שאינו משמורן עשוי לקבל זכויות השגחה או במקרים מסוימים, זכויות ראייה בפיקוח. משמורת משותפת מעניקה להורים זכויות שוות בקבלת החלטות בנוגע לגידול הילד. בתי המשפט פוסקים משמורת משותפת למקרים בהם שני ההורים יכולים למלא כראוי את תפקידם כהורים, עם הראיות המוצגות על ידי עורך דין משמורת. תביעת משמורת בלעדית אם אחד ההורים תובע משמורת בלעדית, על ההורה התובע להפריך חזקה לפיה משמורת משותפת היא לטובת הילד, אבל ברוב המקרים, המשמורת האידיאלית היא משמורת משותפת, בתנאי ששני ההורים כשירים וראויים לגדל את ילדיהם. לעורך דין בן ציון ראם יש ניסיון של למעלה מעשרים שנים, והוא ייצג אתכם בהליכי המשמורת, עד הגעה להסדר לטובתכם ולטובת ילדיכם.

קרא עוד >>
חלקות רכוש בגירושין

עורכי דין גירושין חלוקת רכוש בגירושים רבים, בית המשפחה, הרכבים, הריהוט, חשבונות הבנק, הביטוחים והפנסיה, נכללים תחת קטגורית הרכוש ומהווים את הנכסים הגדולים ביותר של בני הזוג, ובנקודה זו נכנסים לתמונה שירותים מקצועיים של עורכי דין גירושין חלוקת רכוש. משרד עורכי הדין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה וילווה אתכם בתהליך חלוקת הרכוש, עד שתגיעו להסכמות שמקובלות על שניכם. עורכי דין גירושין חלוקת רכוש מסייעים במשא ומתן להסדר הבית יכול להיות בסיס המשא ומתן להסדר רכוש, ועם סיוע של עורכי דין חלוקת רכוש ניתן להגיע להסדר שמניח את הדעת. ההחלטה מה אתם מתכוונים לעשות עם הבית עוזרת לעתים קרובות לשים בעיות רכוש אחרות בפרספקטיבה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. מכירת הבית אפשרות נוספת היא למכור את הבית ולהשיג עבורו את המחיר הטוב ביותר. החסרונות כוללים את הוצאות המכירה ואילוץ הילדים לעבור דירה בתקופה קשה בחייהם, אבל אנשים רבים יעדיפו לקבל את הכסף מהמכירה מאשר לשמור על נכס שמזכיר להם זמנים טובים יותר. ניהול משא ומתן על קניית החלק של אחד הצדדים קניית החלק של אחד הצדדים מתרחשת כשאחד מבני הזוג משחרר את חלקו בבית או ברכוש אחר, בתמורה למזומן – או הבטחה למזומן בעתיד. זה לא יוצא דופן שאחד מבני הזוג קשור לבית יותר מהשני, או שההורה שיהיה המטפל העיקרי עבור הילדים ירצה להישאר איתם בבית. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון ברכישה, ולכן חשוב לנהל היטב משא ומתן עם ייעוץ וליווי מקצועי של עורכי דין גירושין חלוקת רכוש. המשך השותפות על הבעלות בבית לפעמים אין היגיון במכירה או ברכישה, ובני זוג מחליטים לשמור על הבית ולעשות סידורים להמשך שיתוף בבעלותו לפרק זמן קבוע מראש או ללא הגבלת זמן. ההסדרים צריכים להיות מאוד ברורים, כי בני הזוג נמצאים בעצם מערכת יחסים עסקית כבעלים משותפים ברכוש ברגע שהגירושין הם סופיים. משרד עורכי הדין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה עם ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להגיע להסדר הטוב ביותר על חלוקת כספי הבית וכל הרכוש שלכם.

קרא עוד >>