חלקות רכוש בגירושין

עורכי דין גירושין חלוקת רכוש

בגירושים רבים, בית המשפחה, הרכבים, הריהוט, חשבונות הבנק, הביטוחים והפנסיה, נכללים תחת קטגורית הרכוש ומהווים את הנכסים הגדולים ביותר של בני הזוג, ובנקודה זו נכנסים לתמונה שירותים מקצועיים של עורכי דין גירושין חלוקת רכוש.

משרד עורכי הדין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה וילווה אתכם בתהליך חלוקת הרכוש, עד שתגיעו להסכמות שמקובלות על שניכם.

עורכי דין גירושין חלוקת רכוש מסייעים במשא ומתן להסדר

הבית יכול להיות בסיס המשא ומתן להסדר רכוש, ועם סיוע של עורכי דין חלוקת רכוש ניתן להגיע להסדר שמניח את הדעת.

ההחלטה מה אתם מתכוונים לעשות עם הבית עוזרת לעתים קרובות לשים בעיות רכוש אחרות בפרספקטיבה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית.

מכירת הבית

אפשרות נוספת היא למכור את הבית ולהשיג עבורו את המחיר הטוב ביותר. החסרונות כוללים את הוצאות המכירה ואילוץ הילדים לעבור דירה בתקופה קשה בחייהם, אבל אנשים רבים יעדיפו לקבל את הכסף מהמכירה מאשר לשמור על נכס שמזכיר להם זמנים טובים יותר.

ניהול משא ומתן על קניית החלק של אחד הצדדים

קניית החלק של אחד הצדדים מתרחשת כשאחד מבני הזוג משחרר את חלקו בבית או ברכוש אחר, בתמורה למזומן – או הבטחה למזומן בעתיד. זה לא יוצא דופן שאחד מבני הזוג קשור לבית יותר מהשני, או שההורה שיהיה המטפל העיקרי עבור הילדים ירצה להישאר איתם בבית.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון ברכישה, ולכן חשוב לנהל היטב משא ומתן עם ייעוץ וליווי מקצועי של עורכי דין גירושין חלוקת רכוש.

המשך השותפות על הבעלות בבית

לפעמים אין היגיון במכירה או ברכישה, ובני זוג מחליטים לשמור על הבית ולעשות סידורים להמשך שיתוף בבעלותו לפרק זמן קבוע מראש או ללא הגבלת זמן. ההסדרים צריכים להיות מאוד ברורים, כי בני הזוג נמצאים בעצם מערכת יחסים עסקית כבעלים משותפים ברכוש ברגע שהגירושין הם סופיים.

משרד עורכי הדין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה עם ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להגיע להסדר הטוב ביותר על חלוקת כספי הבית וכל הרכוש שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

חלקות רכוש בגירושין

עורכי דין גירושין חלוקת רכוש בגירושים רבים, בית המשפחה, הרכבים, הריהוט, חשבונות הבנק, הביטוחים והפנסיה, נכללים תחת קטגורית הרכוש ומהווים את הנכסים הגדולים ביותר של

קרא עוד >>