עורך דין לענייני משפחה בחיפה

עורך דין לענייני משפחה בחיפה מומלץ

גירושין, מזונות ילדים, משמורת ילדים ותשלום מזונות הם תרחישים מורכבים לאנשים שמתחילים להתמודד איתם, ולכן חשוב הליווי של עורך דין לענייני משפחה בחיפה. עורך דין בן ציון ראם מתמחה בדיני משפחה וילווה אתכם בתהליך כדי לנהל אותו ביעילות ובמקצועיות עד להשגת הפתרון ההולם.

חשיבות הליווי של עורך דין לענייני משפחה בחיפה

המתח שמאפיין תהליכי גירושין מספיק כדי לגרום לאנשים רבים להרגיש מובסים עוד לפני תחילת ההליכים, שלא לדבר על התנהלות שגויה שעלולה לעלות יותר כספים כדי לפתור טעויות. חלק מהבעיות חמורות מספיק כדי לדרוש את עזרתו של עורך דין לענייני משפחה בחיפה.

סכסוכי גירושין ומשמורת אינם פשוטים כפי שאנשים רבים מאמינים בטעות, שכן עלולים להתרחש סיכונים שנוגעים לניהול תיקי משפחה ללא עורך דין. אנשים רבים אינם שוכרים עורך דין משפחה רק כדי לחסוך כסף או בשל ההנחה שהם יכולים לטפל במקרה כזה בעצמם.

הגנה משפטית מקיפה

עורך דין לענייני משפחה בחיפה בקיא בדיני משפחה ובתוצאות של מקרים דומים בעבר. לכן, הוא משתמש בידע ובניסיון שלו כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבורכם. הוא יודע להציג את המקרה בבית המשפט לענייני משפחה כדי שהשופט יראה את הצד שלכם.

עורך דין מומחה לענייני משפחה מנחה אתכם לגבי איומים מציאותיים ולא מציאותיים, ומייעץ לכם לגבי האופן שבו תוכלו להגן על זכויותיכם.

סוגיית תשלום המזונות

הסוגיות הנוגעות להפרת הסכם הגירושין כגון דילוג, עצירה או מניעת תשלום מזונות ילדים נפוצות בקרב בני זוג לשעבר. מזונות ילדים הם כספי המזונות שהורה חייב לשלם לבן הזוג לשעבר לפי הוראת בית המשפט, כדי להמשיך לתמוך כלכלית בילדים.

עורך דין לענייני משפחה בחיפה מסייע לכם לעזור לך לפתור את הבעיה אם ההורה השני לא משלם את כספי המזונות.

אם אתם ההורה המחויב בתשלום המזונות, ואינכם מסוגלים לשלם אותם בעקבות ירידה משמעותית במצבכם הכלכלי, עורך דין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, יסייע לכם להגיש בקשה להפחתת כספי המזונות.

עו"ד לענייני משפחה בחיפה

למרבה הצער, גירושין מתרחשים לעתים קרובות, כשמופיעות בעיות משמעותיות בזוגיות ואחד הצדדים או שניהם מחליטים להתגרש וכל אחד מהם שוכר שירותי עורך דין מומחה לדיני משפחה שייצג אותם. בן ציון ראם, עו"ד לענייני משפחה בחיפה, מסביר ללקוחותיו את חשיבות ההימנעות מהטעות בהמתנה לפתיחה בהליכים עד שבן או בת הזוג שלהם יגישו תביעת גירושין, כדי לנצח בתהליך שנקרא "מרוץ הסמכויות" ולהשיג את היתרון בקביעה אם ההליך יתנהל בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה.

לכן חשוב לשכור שירותי עו"ד לענייני משפחה כמה שיותר מוקדם

באופן כללי, אף פעם לא מוקדם מדי לדבר עם עו"ד לענייני משפחה בחיפה, ועדיף לקבל ייעוץ משפטי במוקדם ולא במאוחר. חשוב לזכור שעצם המפגש עם עורך דין לדון במצבכם אינו מחייב אתכם עדיין לשום דרך פעולה.

הסיבה העיקרית לדבר עם עורך דין עם התפתחות בעיות בנישואין היא הגנה על זכויותיכם אם תחליטו בסופו של דבר להתגרש. לאופן התנהלותכם בתקופה שלפני הגירושין יכולה להיות השפעה על אופן חלוקת הרכוש שלכם בינכם ובין בן הזוג, הסדר משמורת הילדים שלכם, גובה מזונות הילדים, ושיקולים חשובים רבים אחרים.

לדוגמא

לדוגמה, אם אחד מבני הזוג משתמש בסמים או באלכוהול, זה עשוי להיות רלוונטי לאופן שבו בית משפט יקבע בסופו של דבר את הדרך שבה תתחלק המשמורת על הילדים.

מסיבה זו, חשוב לשכור שירותי עו"ד לענייני משפחה בחיפה שיאסוף נתונים, תיעוד וראיות לגבי תדירות השימוש של בן או בת הזוג באלכוהול או בסמים, כדי להציג את הממצאים בפני בית המשפט, אם המחלוקת תגיע לדיונים בפני שופט.

צרו קשר עוד היום כדי לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין מומחה לגירושין

אם אתם מעוניינים לפתוח בהליכי גירושין או צופים שבן או בת זוגכם יגישו בקרוב תביעת גירושין, כדאי שתפנו מיד לייעוץ עם עו"ד לענייני משפחה בחיפה.

לקביעת פגישת ייעוץ עם אחד מעורכי הדין שלנו לגירושין במשרד עורכי דין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, צרו קשר היום, כדי לוודא שיש לכם סיכויים טובים להשיג את מבוקשכם בתהליך הגירושין.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין גירושין בקריות

עורך דין גירושין בקריות עם 20 שנות ניסיון הליכי גירושין עשויים להיות ארוכים ומייגעים, לכן בחירת עורך דין גירושין בקריות שיש לו את המיומנות המקצועית

קרא עוד >>
התנגדות לצו ירושה

עילות התנגדות לצו ירושה לא נדיר שמתעוררים סכסוכי ירושה במהלך ניהול עיזבון או ניהול נאמנות כשאחד מבני המשפחה מחליט להגיש התנגדות לצו ירושה. עורך דין

קרא עוד >>