עורך דין לענייני ירושה בחיפה

עורך דין לענייני ירושה בחיפה מומלץ

כתיבת צוואה היא חיונית. ללא צוואה, יתכן מצב בו בית המשפט לענייני משפחה יחליט לגבי האופן בו העיזבון שלכם יחולק. עורך דין לענייני ירושה בחיפה מלווה אנשים בתהליכי כתיבת צוואות ואכיפתן, כך שהעיזבון מחולק בהתאם לרצונו האחרון של המוריש.

עורך דין לענייני ירושה בחיפה מוודה שצוואתכם חוקית

מומלץ שלא לנסות להבין לבד את הדרישות המשפטיות לצוואות ולכתוב צוואה ללא הדרכת ופיקוח עורך דין לענייני ירושה בחיפה. נוכחות עורך הדין מומחה כדי לוודא שמה שאתם כותבים בצוואה לא יוביל בהמשך, לאחר פטירתכם, לערעורים על נוסח הצוואה.

כך, למשל – אם הצוואה שלכם משאירה חלק גדול בירושה לילד אחד, וחלק קטן יותר לילד אחר, הילד שסבור שהוא מקופח, עשוי לפתוח בהליכי ערעור על רצונותיכם האחרונים. אם הצוואה שלכם אינה נחתמת בנוכחות עד, היא לא תעמוד בדרישות החוק.

עורך דין מסייע לכם לנסח במדויק את הוראותיכם לגבי חלוקת הנכסים בצוואה

לא כל הרכוש שבבעלותכם יכול להיכלל בצוואה. כך, לדוגמה, אם יש לכם נכס בבעלות משותפת, ההיגיון מכתיב שאינכם יכולים להוריש את כל הנכס, מכיוון שיש עוד אדם שמחזיק בנכס במשותף. אז, השאלה היא, האם אתם יכולים לפחות להוריש את החלק שלכם?

התשובה לשאלה זו תלויה במספר גורמים ושיקולים – וזו הסיבה שאתה צריך לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין לענייני ירושה בחיפה.

עורך דין מוודא שצוואתכם שלמה

עורך דין שמסייע לכם בניסוח תקין של הצוואה, מוודא שלא שכחתם אדם משמעותי בחייכם שאתם מעוניינים להשאיר לו חלק מהירושה לאחר פטירתכם.

הוא מייעץ לכם לגבי צירוף כל היורשים החוקיים בצוואה, ומסביר אם אתם נדרשים לתת חלקים שווים לכל היורשים, כדי שלא יערערו על רצונכם האחרון.

בשורה התחתונה, לא מתכננים צוואה ללא ליווי של עורך דין מיומן

במשרד עורכי הדין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, אנו מסייעים ללקוחותינו בתכנון עיזבון והכנת צוואה. צרו קשר עוד היום כדי לדון בתכנון הצוואה והעיזבון שלכם עם אחד מעורכי הדין המיומנים שלנו.

עורך דין ירושות חיפה

אנשים רבים מתמודדים בשלב כלשהו בחייהם עם תחום הצוואות והירושות, ומחפשים שירותים מקצועיים של עורך דין ירושות חיפה. עורך דין בן ציון ראם, מומחה לדיני משפחה וירושה, מלווה משפחות בתהליכי כתיבת צוואות, צווי קיום צוואות, והסדרת הירושה בבית המשפט לענייני משפחה, במקרה הצורך.

הצורך בשירותי עורך דין ירושות חיפה

הסיבה הברורה לצורך בשירותי עורך דין ירושות חיפה היא שלמרבה הצער, לכל אדם יש קרוב משפחה שנפטר. כאשר אדם נפטר יש להסדיר את אופן חלוקת רכושו, אם בצוואה ואם בתוקף חוק הירושה.

אנשים רבים אינם מבינים בתחום הצוואות והירושות, ואינם בקיאים בלשון החוק בארץ, ולכן חשוב לקבל ייצוג של עורך דין מומחה בדיני ירושות וצוואות, שמסביר להם איך להתנהל בהתאם לחוק, ואיך להתמודד במקרה של התנגדות לצוואה.

מהי צוואה?

צוואה משקפת את רצונו האחרון של אדם. זהו מסמך משפטי שבו אדם יורה מה יעשה ברכושו (ובמקרים מסוימים גם בגופו) לאחר מותו. הצוואה היא מסמך מהותי ביותר ויש לכך סיבה טובה לצורך בשירותי עורך דין ירושות בחיפה שמסביר לאנשים איך לערוך צוואה בהתאם לחוק, האופן בו יש לערוך אותה ומה קורה כאשר צוואה נערכת שלא לפי דיני צוואות וירושות.

סעיף 18 לחוק הירושה קובע כי אדם יכול לערוך צוואה בכמה דרכים שונות: צוואה יכולה להיכתב ביד – על ידי המוריש עצמו. ניתן לעשות זאת בפני רשות מוסמכת (בית משפט, פנקס הירושה, בית הדין הרבני), בפני עדים או, מטעמים חריגים – בעל פה.

עדכונים ושינויים בצוואות

צוואה היא מסמך אישי ביותר והמוריש רשאי לשנות את דעתו בכל שלב כרצונו, כל עוד עריכת הצוואה החדשה מתבצעת בפיקוח של עורך דין ירושות בחיפה שמוודא שהצוואה החדשה נערכת להנחיות החוק.

עורך דין ירושות בחיפה מסביר גם לגבי הערכאה השיפוטית שיש לה סמכות לדון ולשפוט בנושאי צוואות וירושות, ואת האופן בו יש להתנגד לקיום צוואה או ירושה ונושאים נוספים. לעורך דין בן ציון ראם יש ניסיון של למעלה מעשרים שנים בדיני צוואות וירושות, והוא ילווה אתכם בתהליך כדי לוודא שהצוואה נערכת כחוק, ויסייע באכיפתה במידת הצורך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

חלקות רכוש בגירושין

עורכי דין גירושין חלוקת רכוש בגירושים רבים, בית המשפחה, הרכבים, הריהוט, חשבונות הבנק, הביטוחים והפנסיה, נכללים תחת קטגורית הרכוש ומהווים את הנכסים הגדולים ביותר של

קרא עוד >>
עורך דין משמורת

עורך דין לענייני משמורת במקרים של גירושין, בית המשפט לענייני משפחה קובע גם הסדרי משמורת ילדים, ולכן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין משמורת מקצועי ומיומן

קרא עוד >>