עורך דין מזונות

עורך דין בענייני מזונות

כפי שכל מי שעבר גירושים יכול להעיד, זהו תהליך מורכב, שמאופיין במתחים, ועלול להוביל לקבלת החלטות שאינן אופטימליות, רק בגלל התנהלות פזיזה בלהט הרגע. לכן חשוב לשכור שירותים מקצועיים של עורך דין בענייני מזונות, כדי לוודא שסוגיה זו בגירושין מתנהלת היטב ולשביעות רצונכם.

עורך דין בן ציון ראם מומחה בדיני משפחה והוא ייצג אתכם בתהליך קביעת מזונות הילדים, כדי לוודא שהצרכים הכלכליים שלהם מטופלים היטב עד הגיעם לבגרות.

עורך דין בענייני מזונות מקפיד לוודא שהילדים נכללים בצוואה

גירושין אינם מבטלים צוואה באופן אוטומטי. אם אתם מעוניינים למנוע מבן או בת זוגכם לשעבר לקבל את הכספים וההרשאות שהוענקו להם בצוואתכם, ולייעד כספים אלו לעתיד הכלכלי של ילדיכם, חשוב שתעדכנו את צוואתכם.

עורך דין בענייני מזונות מסייע לכם לערוך מחדש צוואה בכל עת. אבל במקרה של פטירתכם לפני קבלת הגט, מבלי שהספקתם להסדיר את שינוי הצוואה והשארת כספים לילדים, בן הזוג לשעבר עלול לתבוע חלק גדול, או את כל העיזבון שלכם.

אל תוציאו את התסכולים על הילדים

ילדים זקוקים לסביבה תומכת כדי להתמודד עם גירושין. לכן חשוב להפחית את חשיפתם לחילוקי הדעות בתהליך, ולהקפיד להיות קשובים לצרכיהם. מומלץ למקד מחדש את האנרגיה שלכם כדי להשתתף באירועי בית הספר והחוגים, לסייע להם עם שיעורי הבית, ולהוציא אותם מדי פעם לקולנוע או לבילוי.

בנוסף לייעוץ של עורך דין בענייני מזונות על גובה סכום תשלום המזונות שייקבע, הוא מסייע גם בקביעת הסדרת המשמורת ודאגה לנוחות וצרכי ילדיכם עד שהם יוכלו לחיות חיים עצמאיים.

הערה אחת אחרונה

חשוב לדעת איך להניח בצד רגשות עזים לטובת שיתוף פעולה עם בן/בת הזוג לשעבר, ולנהל וניהול הבעיות הקודרות יותר של הפרידה בראש רגוע ושקול, כדי שההחלטות הנכונות ישתלמו בטווח הארוך. שניכם תקבלו החלטות נבונות יותר ותצאו מהתהליך עם פחות חבלות.

עם הסיוע המקצועי של עורך דין בן ציון ראם, שיש לו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בדיני משפחה וירושה, ובייצוג לקוחות בתהליכי גירושין, וקביעת מזונות ומשמורת ילדים, התהליך יתנהל במקצועיות וביעילות, עד להשגת מטרותיכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין מזונות

עורך דין בענייני מזונות כפי שכל מי שעבר גירושים יכול להעיד, זהו תהליך מורכב, שמאופיין במתחים, ועלול להוביל לקבלת החלטות שאינן אופטימליות, רק בגלל התנהלות

קרא עוד >>
עורך דין משמורת

עורך דין לענייני משמורת במקרים של גירושין, בית המשפט לענייני משפחה קובע גם הסדרי משמורת ילדים, ולכן חשוב שיהיה לצידכם עורך דין משמורת מקצועי ומיומן

קרא עוד >>